likeahappytime.blogg.se

Här dokumenteras livets upptåg och nertåg. Sambo med Magnus, mamma till karamell med hjärtfel (TGA, DORV, VSD och pacemaker), nybörjare inom LCHF och annat surr.

PMS

Kategori: Bebis, Reflektion, Vardagligheter

Denna eviga pina. Alltid veckan innan månadsrensningen är jag helt fantastiskt hungrig! Och sugen...på allt! Så jag har okynnesätit jordnötter...inte det bästa men absolut inte det värsta heller.

Men jag tycker att mina humörsvängningar och den avgrundsdjupa känslan av elände har blivit värre sen jag födde barn. PMS 2.0. Idag har jag svurit över småsaker, storgråtit över petitesser och i nästa minut är det som bortblåst och allt är bra igen. Kvinnokroppen alltså...vem kom på't? 🙊🙉🙈

Nu ska jag gosa bebis innan vi lägger henne och tar kväll. 🌟🌙💫
Kommentera inlägget här: