likeahappytime.blogg.se

Här dokumenteras livets upptåg och nertåg. Sambo med Magnus, mamma till karamell med hjärtfel (TGA, DORV, VSD och pacemaker), nybörjare inom LCHF och annat surr.

Om du äter två, blir din näsa blå...

Kategori: Bebis, LCHF, Mat, Vardagligheter


"Ägg, ägg, mera ägg - ät så får du skägg!" ...så sjöng Gullan Bornemark en gång. Låt oss hoppas att jag slipper skägget? 😏 Bilden förställer alltså två lagom kokta ägg mosade tillsammans med 20 g bregott. Och så två spenatblad för att få den grönsaken man behöver!

Idag skiner solen på oss! Jag ska äta upp mina ägg och sen bege mig ut på en promenad. Det är så obeskrivligt underbart med lite värme äntligen! Efter denna tunga vinter.


Vi fick hem lite sommaroutfits till Ellen igår också. Från Maxomorra. Jag ääälskar Maxomorra. Färg, färg, färg! ❤️   

Nu kör vi igång den här lördagen! 💪🏽
Kommentera inlägget här: