likeahappytime.blogg.se

Här dokumenteras livets upptåg och nertåg. Sambo med Magnus, mamma till karamell med hjärtfel (TGA, DORV, VSD och pacemaker), nybörjare inom LCHF och annat surr.

Morgonstund har guld i mund

Kategori: Livsnjuteri

Igår anlände jag till Stockholm! Philiph jämtade mig på Arlanda och sen begav vi oss mot livet (läs: Stockholm). Först satt vi i bilkö och stirrade på alla stressade människor.

När vi kom hem imundigade vi varsin sushilåda och sen öppnades cavan! Vi facetajmade med Helene & co på balkongen och hade det allmänt lajbans.


När vi kände oss lagom förfriskade åkte vi in till stan och mötte upp en Daniel från Kiruna. Han hängde med sin vän Kicki på "Secret garden" i Gamla stan. Där drack jag nåt med mango, jämförde Glenn Strömberg-selfies och blev nästan antastade av en stor skäggig man. 🍹🌷🕯

Vuxna som vi är så sa vi att "de' e' en da' imorr'n å'!", och bestämde oss för att ta en lunch tillsammans imorgon. Sen vinkade vi adjö från varsin tunnelbaneplattform.

När vi kom hem serverades det filmjölk och vatten. Sen bums i säng! Jag vaknade vid 8-ish och då hade Magnus skickat en video på ungen. Satan vad dom myser! 😍 

Jag ska slumra lite till nu...för ikväll...då är det kryssning. Och då jä-hävlar blir'e dans. 🍷💃🏽👟👟❤️

Kommentera inlägget här: